Zor Bir Yaşam:Giriş(Tanıtım)

Gönderen Oğuz99

Merhaba arkadaşlar ben Oğuz99.Çok uzun zamandan beri hiçbirinizi görmüyorum,eğer beni özlediyseniz hala hayatta olduğumu söylemek isterim:)Ayrıca yüzünüzü gören cennetlik :D.Her neyse iddialı yeni bir hikayemle karşınızdayım.Tabii asıl bölümler yazın geliyor:(

Club Penguin yine bir yazı geri bırakmış,kasvetli bir hava şehre çökmüştü.Ekim ayının son günlerini yaşayın şehirde yağmur yağıyordu.O sırada bir penguen elinde bir fotoğraf albümüne bakıyordu:

"Adım Ozieeboo..1925'te Sicilya'da dünyaya geldim.Fotoğraftaki ufaklık benim,evet..Annem,babam ve kız kardeşim Silvia95 ile Sicilya'daki evimizin bahçesinde..

Annem ile babam Küçük Asya Felaketi(Kurtuluş Savaşı) sırasında tanışmış.Annem bir Osmanlı paşasının kızı,babam ise İtalyan Ordusu'nda bir subay.Başlangıç'ta Türklerle Trablusgarp'ta savaşmış,sonra Anadolu'ya geçmiş.Türklerin bağımsızlık savaşı üzerine annemi de alarak Sicilya'ya gitmişler.

Vatanım hakkında çok fazla birşey bilmiyorum ama bildiğim tek şey babamın Türklere hayran olduğuydu.Sürekli Türkleri över:
-Türklerin ülkesine işgale gitsen haddini bildirir,esir düştün mü misafir muamelesi görürsün!derdi.Çünkü babam Kurtuluş Savaşı'nda Türklere esir düşmüştü.

Beş yaşıma geldiğimde hükümetin başına Mussolini geçti ve faşist yönetime başlamıştı.Babam da onun adına çalışmayı red ederek bize gitme zamanının geldiğini söyledi.Zaten yoksulluk içinde yaşıyorduk.,

Sicilya'dan uzaklara,çok çok uzaklara artık yeni bir hayatımız vardı.Club Penguin'de....

0 yorum: