Görüşmek Dileğiyle...

Gönderen Oğuz99

Arkadaşlar son zamanlarda siteye hiç uğramadım,ve hikaye yazmadım.Bunun sebebi okulumun çok ağır olması ve okulda yaşadığım bazı sorunlar..

Bazı insanlar vardır.Çok güvenirsiniz.Ama bazen o güvendiğiniz insanlar size destek olacaklarına köstek olurlar.Bu sene okul hayatıın en berbat olayını yaşadım.Olayın aslı sınav günü hasta olmuştum. ve hocadan izin isteyip sınavdan çıktım.Ve hoca sınavları okuduğunda yaptığım kadarını da karne notu olarak geçirmiş.İşte bu yüzdem o dersten notum düştü ve öğretmenim de bana destek olacağına köstek oldu ve hiç bir şekilde kurtarma sınavı vs. gibisinden birşey yapmadı.

Bu sebeple moralim çok bozuldu ve hiç bu siteyle ve hikayelerimle ilgilenemedim.Aynı zamanda bu sene benim için çok önemli bir sınav var sene sonunda.Eğer bu sınavı kazanamazsam hayatım boyunca acı çekerim,iyi bir hayatım olmaz.

Belki çoğunuzda "Hayat boş eğlen coş"kafası vardır ama inanın orta sondaysanız bu anlayışı terk etmeniz gerekiyor.Çünkü derslerimiz ve sınavlarımız geleceğimizi ve hayatımızı şekillendiriyor..

Bu anlayışı benimseyen arkadaşlara söylüyorum:Arkadaşlar lütfen derslerinize çalışın.Tamam bilgisayara da girebilirsiniz ancak suyunu çıkarmayın.Bu sene sınava girecek arkadaşlarda derslerine ağırlık versin.


Size bir yazar olarak değil.Bunu bir ağabeyiniz,bir büyüğünüz olarak söylüyorum.Çoğunuz dersleri sıkıcı buluyorsunuz,hatta gereksiz..Ama tahsil hayatınız bitince,bu bilgileri yalayıp yuttuğunuzda çok rahat edeceksiniz.Ama öğrenmediğinizde ve iş hayatına atıldığınızda"Keşke öğrenseydim"diyerek kafanızı duvarlara vuracağınıza iyi bir hayatın temellerini atacağınız bu dönemi değerlendirmek ve iş hayatında başarıdan başarıya koşacağınız bir hayata neden sahip olmayasınız ki?

Başarıya ulaşmak için çok zor yollardan geçmek gerek arkadaşlar.Eğer bu yollardan geçiyorsanız ve bunun mükafatını alıyorsanız doğru yoldasınız demektir.Tabii içinizden isyan etmek gelecek,hatta intihar etmek istiyorum diyenleriniz olacak ama bu günlerde geçecek ve başarılı,mutlu bir hayatınız olacak.Hanginiz bunu istemez ki?

Bu devirde geçinmek zor arkadaşlar.Zamanınız gelince kapı kapı gezip iş arayacağınıza derslerinizde başarılı olup işinizi sağlama alın.Ülkemizde işşizlik oranı çok yüksek.Sizde işşizler ordusunun bir neferi olmayın.Bunlar hayatın kaçınılmaz gerçekleri..

Her neyse..Sanırım sizlerle sene sonuna kadar görüşemeyeceğiz..Sakın üzülmeyin çünkü geri döneceğim ama olmadığım zaman uzun bir zaman zarfı olacak.Diğer yazar arkadaşlarımızla,CP Adası kadrosu ile çalışmak büyük bir onurdu.Ama herşeyin süresi vardır ve benimde burada sürem doldu..Hepiniz gerçekten çok iyi arkadaşlarsınız,gerçekten.Gerçek hayatta birbirimizi hiç tanımasakta en azından var olduğumuzu biliyoruz.Zaman zaman dertleştik,kavga ettik.Kısacası burası bir siteden çok benim gözümde bir aile arkadaşlar.Ve sizler,yazar arkadaşlarımız bu ailenin birer ferdisiniz..

Bu sitede kalbini kırdığım,kavga ettiğim insanlar(ki var)hepsinden özür diliyorum.Hepinize hakkımı helal ediyorum.Sizlerde hakkınızı helal edersiniz değil mi?Edeceğinizi düşünüyorum.Yukarıda anlattıklarımı lütfen dikkate alın.Benden söylemesi..

Görüşmek Dileğiyle...

Oğuz99

2 yorum:

  1. Sen sadece iyi bir yazar değilsin oğuz, iyi bir insansın. Hayatında başarılar dilerim...

    YanıtlaSil