KOPYA Bölüm 4

Gönderen Tatli52337



Gary bilgisayar başında Dot ile iletişimdeydi;
-Dot , onları buldun mu?
-Arıyorum sanırım Kafe'deler.
O sırada hükumet ajanlarının bilgisayarına girmeyi başardı.
-Harika! İşlemcileri Avox yani iki dakikada bilgisayarlarına sızmış olacağım!
-İyi.
Bilgisayarlarına sızmayı başardığında gördüğü ilk şey onu sarstı. 5 numara yakalanmıştı. Aceleyle sordu;
-Hala bulamadın mı?
-Kafe'ye yeni girdim. Hah işte oradalar.
-Harika seni fark ettiler mi?
-Evet ve korkmuş gözüküyorlar.
-Olamaz onları kaçırmamalıyız!
O sırada bir el ateş sesi geldi. Telefon cızırdadı.
-Dot sen iyi misin?
-Ah...

--------------------------------------------

Dot yakınında oturan hükümet ajanını fark etmemişti. Ona ateş edildiğinde sarsıldı ama bir acı hissetmedi. Sadece bir ılıklık. Sonra hatırladı , sıra onda değildi. Ajana döndü ve onun çoktan ölmüş olduğunu fark etti. Şimdi herkes ona bakıyordu. O sırada büyük ihtimalle Tanith ve Cadence olan iki kopya yanına koştu. 
Cadence;
-Olamaz sen bir kopyasın!
Tanith;
-Sessiz ol herkes bize bakıyor! 
Dot;
-Konuşma zamanı değil! Ben Dot. Zaten kendimi ele verdim hemen sıvışalım buradan.
Telsizi ağzına yaklaştırdı;
-Gary beni biliyorlar. Ben bittim. Ne yapacağım? 
-Ben de bilmiyorum ama oradan hemen çıkmazsanız sırayla hepiniz biteceksiniz.
-Nasıl yani?
-5 numara yakalanmış!
-NE?!
-Çabuk ol!
Arka kapıya koştular. Mutfağı geçtiler ve bir kaç aşçı tarafından sövüldüler ama en sonunda arka kapıya ulaşmayı başardılar. Dot elini kapıya koydu. Derin bir nefes alıp kapıyı açtı ve 6 hükümet ajanı ile burun buruna geldi...

0 yorum: