KOPYA Bölüm 3

Gönderen Tatli52337




Cadence hala olayın şokunu atlatamamıştı. Öylesine koşuyorlardı (öylesine koşma kavramı artık kendine göre hızlı yürümek anlamına geliyordu  , güya dikkat çekmemeleri lazımdı bu yüzden yavaşlardı ayrıca başkalarının bu konuda bilgi sahibi "olmaması" gerekiyordu ama sokaktan geçenlere sorsalar kendi bildiklerinden daha ayrıntılı şeyler öğrenirlerdi onlardan.) ve arka pencereden Mary'nin  ölümünü görmüştü. Bunu Tanith'e anlatacak cesareti bulamıyordu. Acaba ağlar mıydı? Her şeyin kendi suçu olduğunu düşünüyordu. Onlara gitmeseydi Mary ölmeyecekti ama bu düşünceyi bir kenara attı çünkü onlara gitmeyip teslim olsaydı ölecekti ve bu sefer Tanith'in de ölme riski olurdu sadece Mary'nin değil. Hayallere dalmış olmalıydı çünkü bir anda Tanith'i göremedi. Arkasına döndü ve Tanith'in Kafe'nin önünde gülmekte olduğunu gördü;
-Ne zaman duracağını merak etmiştim.
-Off gülmeyi kes de oturalım.
Mırıldandı;
-Acaba o zaman gülebilecek misin?
Derin bir iç çekti ve her şeyi anlattı. Her bölümünde Tanith daha da yıkılıyordu. Onun güçlü görünmeye çalıştığını biliyordu ama bu çaba pek de işe yaramıyordu. Hayalet görmüş gibi bembeyazdı. Hatta o rengiyle hayalet pekala kendisi de olabilirdi.Özür dilemesi gerektiğini düşündü;
-Gerçekten özür dilerim. Benim suçum!
-Saçmalama. Sorun yok. Zaten hayatlarını buna adıyorlar. Koruyucuların görevi bu.
-Yani kendilerini bir bakımdan ölmeye mi hazırlıyorlar?
Bunun bir şaka olması gerekiyordu ama Tanith ona sadece pis bir bakış attı. Tanith'in güçlü olduğunu kabul etti. Ama kötü görünüyordu. O sırada beş dakika önce yapması gereken şey aklına geldi ve sonunda konuyu değiştirdi;
-Bazı kopyaları buldum.
Tanith şaşırmış görünüyordu.
Cadence bilekliğini ters çevirdi ve yazdığı notu okumaya başladı;
-3 benim  4 sensin..
Tanith dalga geçer gibi;
-Ah gerçekten mi? Ben bilmiyordum! Hadi çabuk ol...
-Tamam tamam. 5 Rachel adında bir kız. Ayrıntıları bilmiyorum. 6 Dot adında bir hükumet ajanı , 7 ise...
-Ne?! Bir kopya nasıl bir hükumet ajanı olabilir ki?!
-Tam olarak Gary'e bilgi sızdıran bir kopya sayılır. Her neyse devam edelim. 7 ise...
Kapının açıldı ve bir hükumet ajanı içeri girdi. Yaklaşık bir saniye sonra bir tetik sesi ve ardından bir ateş etme sesi Kafe'de yankılandı.

0 yorum: