Sphenis'ten Mektup

Gönderen Sphenis


Sevgili hikaye okuyucuları,
Yaklaşık 6 aydır hikaye yazmıyordum. Bunun için birçok sebepler var tabi, mesela dersler, sonra sitede bazı problemlerim oldu falan... Ama artık yeter dedim kendi kendime. Hikaye yazmayınca kafayı yiyorum. :D Yani düşünün, fonksiyonlar testi çözerken aklıma hikaye geliyordu :D
Ben de bu yüzden siteye dönmeye karar verdim. Ancak zihnim derslerdn ötürü biraz karışık ve hikayeler de birbirine karışıyor. Ayrıca birtakım yeni fikirlerim de var. Ancak sabırlı olup, maymun iştahlılık yapmadan öncekileri bitirip sonra yenilere başlamam gerektiğini düşünüyorum.
Zihnim karışık ve siz sadık okurların fikrine ihtiyacım var. Sağ tarafa bir anket koydum. Ordan bana fikirlerinizi iletin,hangi hikayenin devam etmesini istediğinizi belirtin lütfen. Uzak Penguen ile birtakım sorunlarım oldu, o sebepten ötürü hikayenin ana konusuna dokunmadan, karakterleri Türk Malı yaparak (yani siteden kişilerle :P) tekrar yazmayı düşünüyorum.
Fikirlerinize önem veriyorum, çünkü her istatistiklere baktığımda hikayelerimin, özellikle Karmakarışık'ın ilk 3'e girdiğini görüyor, ve seviniyorum. İlgileriniz için teşekkür ediyorum, yardımınızı esirgemeyeceğinizi umuyorum.
~~Sphenis

2 yorum:

  1. awww seni tanımak için heycanlanıyorum.... eğer sohbete gelirsen (cp'daki) tanışalım ben site yöneticisi cimbo3 :D

    YanıtlaSil