Krallık Hikayesi:Hoşlanma (Bölüm 10)

Gönderen aFacaN HakaN

Cüce , Orman Çocuğu ve ben yürürken birden ağlayan bir kızla karşılaştık.. Cüce bize; Yanına gidelim çocuklar dedi.. Yanına gittik ve kız: Size kimsiniz diye sordu. Cüce; Asıl sen kimsin diye sordu.. Sonra kız; Ben Padişah'ın kızıyım dedi. Yani Babam Wortigon'un kızıyım..Biz çok şaşırmıştık sonra ben kibarca;

İyide neden ağlıyorsunuz prensesim. Sonra Prenses; Ben epey bir zaman sonra babamın ne kadar kötü biri olduğnu öğrendim.. Kılıç kursundaki öğretmenim söyledi. Ama onu öldürdüler. Baba'mın ne kadar acımasız olduğnu söyledi diye işkence ettiler. Bende hiç inanmıyordum. Ama doğruymuş. Bende saraydan kaçtım. İşte böyle diyerek. Cebinden yeşil ışın kılıcını çıkardı. 

İşte bu benim kılıç derslerinde kullandığım kılıç. Gerçekten çok uğurludur. Diyerek bize bakmaya başladı. Bu arada ben size kendimi tanıtmadım. İsmim: Killer Queen . Bana kısacada Queen diyebilirsiniz. Sonra bize bakmaya başladı. Sonra cüce; Bak prenses biz babanı tahttan indirip yine düzenli bir köy haline getirmeye çalışcaz. Tabi iznin olursa.. Queen; Tabiki cüce , babamı tahttan indirmek için elimden geleni yaparım! Yeterki bu Killi halkı huzura kavuşşun diyerek. Queen'ın kendi altınlarıyla aldığı lüks eve gittik.. Queen'in evi gerçekten çok güzeldi.. Tabi kral'ın kızıydı. 

Akşam olmuştu ve sağnak yağmur başlamıştı.. Sonra , Queen şömine'ye odun atıp ateş yaktı.. Bize; Gelin ısının dedi.. Ben , Orman çocuğu ve cüce gittik.. Şömine çok büyüktü ve çok ısıtıyordu.. Sonra Queen; Bir kaç gün sonra harekete geçebiliriz arkadaşlar diyerek Queen hariç herkez çok telaşlıydı birde heyecanlı.. Queen bize ; Arkadaşlar geç oldu yatalım bence diyerek bize hiç üşenmeden battaniyeli yatak hazırladı.. Bu kız ne kadar hoştu.. Evet , evet sanırım ben Queen'e aşık oluyordum.. Ama o bana aşıkmıydı sizce? 

Sabah olmuştu ve dışarısı hep çamurdu.. Queen ve orman çocuğu uyanmıştı.. Cüce hala uyuyordu.. Orman çocuğu Queen'e yumurtalardan jonglörlük yapıyordu.. Queen gülmekten nerdeyse ağlayacaktı.. Cüce sonunda uyanmıştı.. Kapıyı açtığında sanki birisi onu yakalamış gibi oldu.. Çok sert rüzgar esiyordu. Ben ve Queen beraber kapıya baktık.. Cüce yok ve kapı ise açıktı.. 

Sizce cüce nerdeydi?

(Devam Edicek)

yazan:aFacaN HakaN

3 yorum:

  1. ulan ne abazasiniz kimbilir zavalli kizin haberi yoktur bu hikayeden size yuz verende kabahat gerizekalilar

    YanıtlaSil
  2. Bence gayet güzel.

    YanıtlaSil