Club Penguin Korsanları Bölüm 20:Sabırlar Tükeniyor

Gönderen Oğuz99

Ozieeboo kamarasındaki yataktan kalktı ve
-Günaydın Neşeli,günaydın Pamuk,sizlerle pek ilgilenemiyorum kusura bakmayın tamam mı?
Puffle'lar ona gülümseyerek baktı"Tamam" dercesine.Sonra güverteye çıktı ve derin bir soluk aldı.
-Deniz havası her zaman iyi gelir.Ooh!Karnım da acıktı.Acaba kilerde birşeyler var mı?
Ozieeboo tam kilere giderken Fd Pengu:
-Günaydın kaptan!
Ozieeboo:
-Günaydın Fd Pengu.Haydi tayfaların da uyanmasını bekleyelim de kahvaltı edip yola çıkalım
-Başüstüne kaptan!dedi Fd Pengu
Bir süre sonra tayfalar uyandı ve güvertede kahvaltı ettiler.Daha sonra demiri aldılar ve yola devam ettiler.


Donanma Gemileri'ne geri dönelim.Gemide çalan "kalk borusuyla"bahriyeliler ve askerler uyanmışlardı.
Yeşil Z:
-Bu kahrolası adaya bir an önce varmak istiyorum.Bu yolculuk hiç bitmeyecek mi Yüzbaşı?
Subaylardan biri:
-Efendim haritalarımıza göre adaya yaklaşmak üzereyiz fakat bu sadece Summit'te yakın olan ve  bilinen adalar.Yani bu adalarda yaşam yok.Sadece pufflelar yaşıyor efendim.Geriye üç-dört ada kalıyor ve onlar belirsiz...
Yeşil Z:
-O 4 adadan biri bu ada olmalı.Bu altınları alıp ülke kaynaklarına katkıda bulunmalıyız dedi ve boynundaki mendille terini sildi.
-Ama efendim adanın tam olarak hangi yönde olduğunu bilmiyoruz dedi Subay
Yeşil Z:
-Kafam durmuş durumda..Valiye bunu nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum.Yoksa kayıp mı olduk?
Yüzbaşı:
-Mümkin değil efendim.Eğer kaybolsaydık yine de pusula ile yolumuzu bulurduk.
-Çıldırmak üzereyim dedi Yeşil Z

Tayfalardan Nrdz:
-Kaptan..Ne zaman varacağız bu adaya?
Alper2002:
-Yoksa bu halk arasında yanlış duyulan birşey mi?
-Böyle birşey olamaz.Yoksa askerler nasıl giderdi dedi Canavar Nija
Ozieeboo:
-Canavar haklı beyler.Bence doğru iz üstündeyiz.Haritalar Summit'e olan adaları gösteriyor.Zaten bu ada Summit'e yakın bir yerlerde.
Tayfalardan Askaban24:
-Yakın mı?Kaptan başına saksı mı düştü?Yakın olsaydı altınları götürüp fakirlere dağıtıyor olacaktık!
Fd Pengu:
-Rotadan ayrılmamaktan başka çaremiz yok çocuklar...

Rockhopper'ın durumuna bakalım...Rockhopper sinirden küplere binmişti:
-Bu kahrolası sersem ... ada nerde?
Tayfalar:
-Kaptan haritalara ve senin pusulanla gidiyoruz dedi
Rockhopper:
-Lanet olsun!!!!!

Yeşil Z:
-2 gündür Vali'den haber alamıyoruz.Acaba kentteki korsanlar rahat duruyorlar mıdır?
Yüzbaşı:
-Efendim yine de orada askerler bıraktık.Bir süre daha karaya çıkamazlar.
Yeşil Z:
-Biz daha çıkamadık Yüzbaşı..
O sırada geminin geçtiği yerin yakınına bir top güllesi düştü.Yeşil Z:
-NELER OLUYOR?
Gözcü:
-KARA GÖRÜNDÜÜ!
Ve bir gülle daha düştü,Sonraq bir tane daha,bir tane daha bir tane daha....
Yüzbaşı:
-KAHRETSİN!SALDIRIYA UĞRADIK!
Yeşil Z:
-KAYIKLARA BİNİN!KARAYA ÇIKIYORUZ!KARŞIDAKİ ADAYA ATEŞ AÇIN!

O adaya gelmişlerdi ve Transformice Fareleri onlara pusu kurmuşlardı..


Devam Edecek...

2 yorum:

  1. sende nasıl bir ilham var! süper (devamını bekliyorum)

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş devamını sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil