Club Penguin Korsanları Bölüm 18:Yeni Bir Gemi

Gönderen Oğuz99


Migrator'un yelkenleri birkaç saniye sonra denizin dibini boylamıştı.Ozieeboo:
-Yeni bir gemi yapmalıyız diye düşündü
Tayfalar ise bu işe karşıydı
-Korsanlar bir gemi yapmak yerine çalarlar.Bu görülmüş şey değil!
Ozieeboo:
-Bana sorarsanız bir gemi yapmak daha eğlenceli olur diye cevap verdi
Fd Pengu:
-Ama keresteleri nereden bulacağız?
Ozieeboo gülümseyerek:
-Onları çalmayacağımızı söylemedim:)
Ve Canavar Nija bağırdı:
-Karaya gidiyoruz!


Bu sırada Berdan1 Rockhopper'ın bulunduğu Rockhopper Adası'na gemisi ile varmıştı.Berdan1 Rockhopper'ın gemisine varınca sordu
-Param nerede
Rockhopper:
-Ne kadar sabırsızsın Berdan1?dedi
Berdan1:
-Bırak traşı..Ver paramı
Rockhopper bağırmaya başladı:
-KAPTANINLA NASIL KONUŞULACAĞINI ÖĞREN DE GEL!
Berdan1:
-Tamam kaptan dedi sıkılgan bir tavırla
Rockhopper:
-Ne yaptın söyle bakalım.Limanda gemimi göremedim.Neden getirmedin?
Berdan1:
-Gemin denizin dibinde dedi
Rockhopper:
-Seni gerizekalı herif!Sana gemiyi batır mı dedim?Ozieeboo'yu öldür dedim!
Berdan1:
-Yeni bir gemi bulmaları iyice zor.Summit Limanı asker kaynıyor.Limandan gemi çalmaları imkansız dedi
Rockhopper:
-Hmm bu tarafından bakmamıştım olaya
Rockhopper Berdan1'e bir kese fırlatarak:
-Al işte paran dedi
Berdan1 parayı saydığında 300 coins in eksik olduğunu gördü.Ve kızgınlıkla
-Bu para tam değil dedi
Rockhopper sırıtarak:
-Beğenemedin mi?
-Ama 500 coin de anlaşmıştık dedi Berdan1
Rockhopper:
-Ben senin kaptanınım.Hiç vermemediğime şükret
Berdan1 tabancasını çıkararak:
-Üzgünüm babalım ama ben paramı alamazsam sen de yoksun
Rockhopper kılıcını çekerek:
-Peki vermezsem ne yaparsın?
Berdan1 sesini yükselterek:
-Ne mi olur?BU OLUR!
Ve odadan bir silah sesi geldi.Rockhopper omzunu tutarak:
-SENİ HAİN!
Kılıç sesleri de duyulmaya başlamıştı.Berdan1 kolunu tutarak Rockhopper'ın odasından çıkmıştı.Diğer korsanlar da silah sesine gelmişlerdi.Rockhopper'ın inlediğini gören korsanlar
-KAPTANI YAKALAYIN
Berdan1 bağırarak:
-GELİN BAKALIM KORKAKLAR!
Ve Berdan1 onlarla savaşmaya başladı.

Bizimkilere dönelim.Her gün Kraliyet Askerlerinin kışlasına saldırıp birçok kereste alıyorlardı.Ozieeboo,Fd Pengu ve Alper2002 kereste dolu bir at arabasını kaçırmışlardı.Ozieeboo:
-Daha önce hiç at arabası sürmemiştim dedi
Fd Pengu:
-Peşimizden geliyorlar!
Peşlerinden süvariler geliyordu.Alper2002 havaya ateş açıp onları durdurmaya çalışıyordu.Ozieeboo:
-Neredeyse geldik sayılır işte eski tershane!
Ormanın içlerinden gidip izlerini kaybettirmişlerdi.Fd Pengu at arabasınadki keresteleri çıkarıp:
-İşte yeni gemimiz için biraz daha kereste
-Harika!dedi Ktyu2
Ozieeboo:
-Haydi daha çok çalışalım!
Tüm tayfa yeni gemileri için çalışıyordu

Berdan1 Rockhopper'ın tayfası ile savaşmaktan adadan çıkamamıştı.Sonunda bir kayık gördü ve onu almaya gitti.Ancak sürekli önüne tayfalar çıkıyordu.Sonunda tabancasını çıkarıp
-Sakın yaklaşmayın yoksa kaptanınızı havaya uçururum!
Rockhopper kulübenin içinden:
-İşe yaramaz sersemler,dangalaklar!Neden benim kulübemin yanına barut kutuları koydunuz?
Berdan1 tayfaların dikkati dağılmışken hemen kayığı sırtladı ve denize doğru koşmaya başladı.Fakat tayfalardan biri:
-YAKALAYIN!
Berdan1 kayığı suya indirdikten sonra küreklere asıldı ve denize açılmıştı.Arkasındanda tüfeklerle ateş ediyorlardı.


2 gün sonra gemi eski tershanede tamamlanmıştı.Ozieeboo:
-Çok güzel oldu!Çalmaktan bile daha iyi bir fikirdi değil mi?
Fd Pengu:
-Katılıyorum dedi
Bu sırada Alper2002:
-Ufukta bir kayık var!
Kayık onlara doğru geliyordu.Hemen baktıklarında bunun Berdan1 olduğunu görmüşlerdi.Berdan1:
-Ozieeboo,ben de sizin tayfanıza katılmak istiyorum dedi
Ve Fd Pengu:
-Kaptan,sakın onu alma.Rockhopper yollamış olabilir.
-Hayır.Onun ne kadar kötü biri olduğunu anladım.Lütfen beni de aranıza alın
Ozieeboo:
-Aramıza hoşgeldin

Devam Edecek....

1 yorum: