Rockhopper Adası Planı Bölüm 14 (Puffle Rescue değil Penguin Rescue)

Gönderen Fd Pengu

Fd Pengu gittikçe fırtınaya yaklaşıyordu.Fırtına küçülüordu gittikçe.Eleven o uçmak için kullandığı şapkayı çıkardı ve artık uçuyordu...Fd Pengu çok yakındı ölüme!Fd Pengu'nun hayatı son bir kez gözünün önünden geçer.Fd Pengu içinden ben ölmemeliyim derken Eleven Uçarak Fd PEngu'yu yere iter Hortum Fd Pengu'yu almadan kapanmıştı artık!Hepsi mutluydu herkes Fd Pengu'ya ölmedin diye sarılırken Tamborlle silahı yerden alır ve Rockhopper'e tutar.Tamborelle:
"Arkadaşımın hayatını mahfettin!"O arada yeni polisler gelmeye başlar.Polis:
"Sakın yapma penguen!!!Şimdi EPF'de gelecek ve Rockhopper'i hapise atacağız!"
Jet Pack Guy Jetpack'iyle uçarak gelir ve :
"İşte geldik!"
Rockhopper herkes ona bakarken Tamborelle'ye doğru koşar ve bir tekme atar!Silahını Tamborelle'ye tutar.Ama o arada yer titremeye başlar.Bu bir deprem miydi acaba?Deprem en son çok çok eskiden olmuştu.Ama yanılıyorlardı...Tam Rockhopper'inaltından UFO ateşler içinde havaya fırlar.Rockhopper havada bağırıyordur:
"AAAA!Sizden nefret ediyorum penguenlerrrrr!"
UFO:
"Woooo-hooooo!!!" der ve Rockhopper'e ateşler içinde havada çarpıyordur.Rockhopper:
"Yapma acıyor yanıyor aaaa!"Rockhopper'in sakalı yanmaya başlar.Herkes gülüyordur aşağıda.Rockhopper:
"Ben yanarken siz gülüyo..."der ama suya düşer çok yüksekten.UFO ateşler içinde uçarak yere iner.Rockhopper sudan yorgun baygın biçimde çıkarken karşısında G , Rookie , Jetpack Guy ve Dot'u ellerinde silahlarla görür.G:
"Senden hiç beklemedim arkadaşım!Ömür boyu hapis yedin!"
Rockhopper:
"HAYIRRRR!BENDEN KURTULAMAZSINIZ!" der ve suya dalar.

3 yorum: