Rockhopper Adası Planı Bölüm 9 (Ben öldüm mü?)

Gönderen Fd Pengu

Fd Pengu mesajı alır...Hemen kıyafetlerini ve tabancasını alır.Dr. der ki:
"Daha iyileşmedin!Taburcu olamazsın!" Fd Pengu bir küfür basar ve gider.Arabasına atlar.200 km ile gidiyordur...Summit'e gelir.Rockhopper orayı azıcıkta olsa yağmalamaya başlamıştır...Yerde yatan en iyi arkadaşı Paytak2000'i görür...Paytak2000:
"Summit'e iyi bak...E-ee..."der ve ölür...Fd Pengu öyle bir bağırır ki ; sanki aslan kükremiş , deprem olmuş gibi bir sestir.Fd Pengu ağlıyordur.Rockhopper oradan sırıtarak:
"Sen de gebereceksin, o arkadaşın Fd PEngu beni kurtaracak demişti.Şimdi nasıl hiediyorsun he?He pislik herif?"
Candano ve Mavipengu1 oradadır.Mavipengu1:
"Sakın...Sakın düşündüğümü yapma Fd Pengu!"
"Düşündüğüm yapılmazki?"
"Sen ne düşünüyordun?"
"Erikleri...."
Mavipengu1 kahkaha atmaya başlar....Sonra Candano ve Rockhopper.Sonrada Fd Pengu başlar gülmeye...Sonra bir el silah sesi duyulur!FdPengu'nun silahıydı bu!Fd Pengu bir anlık komikliği fırsat bulmuştu ve Rockhopper'i tam alnının ortasından vurmuştu.Rockhopper'ın ölümsüz olduğunu zanneden CP halkı Rockhopper'e şaşkınlık içinde bakıyordu.Rockhopper kanlar içinde yere yığıldı...Son nefesini verdi.Rockhopper ölmüştü artık.Sonrada EPF geldi.Fd PEngu'yu tuttular...EPF den biri:
"Üzgünüm seni hapise atmak zorundayız..."
Tüm halk
"O Rockhopper'i öldürerek iyi bir şey yaptı!!!"
Fd Pengu:
"Götürün beni!"
EPF'den ajanlar Fd PEngu'yu götürüyordu...Fd Pengu son bir kez yerde yatan ölü arkadaşına baktı ve:
"Senin ve tüm ölenlerin öcünü aldım!Adalet yerini buldu!Birkaç yıl sonra görüşürüz!"dedi...Halk alkışlayarak Fd PEngu'nun gitmesini istedi.Bazıları yaşa Fd PEngu diyordu bazıları ise Rockhopper öldü sağol diyordu.Arkadaşları ağlıyordu...
Fd PEngu hapise attılar.Bir mahküm:
"Hoşgeldin kardeş.Allah kurtarsın!Sen ne yaptın bakalım?"
"Ben hayatımın anlamını yaptım!" der

HİKAYEDE BURDA BİTER! mi?       <= Gizemi çözün!

8 yorum: