Rockhopper Adası Planı Bölüm 3

Gönderen Fd Pengu

(Bunuda ekler misiniz :DDD)


Fd Pengu kapıya geldi...Kapıyı açacaktıki kapı kilitliydi...Anahtar Rockhopper'daydı.Fd Pengu allah kahretsin dedi...Camdan bir daha baktı!Her kez neredeydi?Tabi ya!Rockhopper'ın olduğu yerdeydi...Fd Pengu Bir tahta parçasını kopardı ve cama vurdu.Camı kırmayı başarmıştı...Tüm korsanlar oraya toplandı...Rockhopper'de geldi...Rockhopper biri gemime taş mı attı dedi.Tüm korsanlar "Hayır Efendim!"dedi...Rockhopper:
"Bakalım kim haklı eğer cam kırıklarıiçerideyse biri cama taş atmıştır...Arrr!"Dedi...Fd Pengu eğilmeseydi onlar Fd Penguyu görecekti.Fd Pengu camdan yere atladı ve hemen korsan kıyafetleri giyerek yanlarına gitti...Rockhopper çok kızgındı!:
"ARRR!BİRİ CAMI İÇERİDEN KIRMIŞ!ARR!GEMİMDE BİR CASUS VAR ARRR!"
Korsanlardan biri :
"Kimse dürüstçe söylesin yoksa...."dedi ve kılıcını çıkararak herkese gösterdi...Rockhopper o korsana:
"Belki de sensin o"dedi.
Korsan:
"E-e-e hayır!Hayır efendim ge-gerçekten ben değil inanın ba-bana....Lütfen!"
Rockhopper der ki:
"Ah öylemi Arrr....Sen kekemeliyorsun! Yarrr!!!!Bide kendini savunuyorsun!!!Bu yalancıyı Yırtıcı Puffle'lere atın!HEMEN!"
"Ama-A-ma A-ma Lütfen hayır hayır!"
İki tane iri yarı kutup ayısı gelir....Fd Pengu bunları düşman zanneder.Meğersem burada Kutup Ayıları ve Penguenler dostluk içinde yaşarmış....Kutup ayıları korsan gibi giyinmiştir...Pengueni alırlar ve götürmeye başlarlar...Fd Pengu onları gizlice takip eder....Bir mağaraya girerler...Bir odaya pengueni atıp giderler....Fd Pengu Odaya girer...Orada 3 tane büyük uyuyan dev dişli kırmızı puffle vardır...Korsan P.:
"Sen kimsin bilmiyorum ama hareket edersen bunlar ikimizide yiyecek!"
Fd Pengu:
"Ben Rockhopper'ın gittiği adadan geliyorum ve seni kurtaracağım!!!"
Korsan Penguen
"O ada gerçek mi?Woowww!"

Devam edecek...

3 yorum: