Umutsuz Aşk: Hayaller! Onlar Yalan Değil!

Gönderen Adsız

Cadence birkaç dakika sonra gözlerini açtı. Çıldırmıştı adeta. Ama ayağa kalktı ve kendi kendine şöyle dedi:
- Ben! ben! Ben...
Sonra yürümeye başadı. O albümü görünce sanki içinde bir yerlerde bir parçalanma olmuştu. Bütün hayalleri o anda aklından süzülüp gidivermişti adeta. O Franky ile birlikte yaşama ve ölme hayali de diğer hayalleri arasındaydı.
Cadence zor hareket ediyordu. Biraz daha oturup dinlenmesi gerekirken o hep yürüdü. Yürüdü...
Sonra Franky'nin evine gidip camdan onu gözetlemeye başladı. Çok tatlıydı. Ama ne yazık ki o tatlı çocuğu başka birisi kapmıştı. Bubblegirl! Bunu onun yanına bırakmayacaktı Cadence. Ona dersini verecekti. Franky onun değil kendisinin olacaktı. Ama bunun için ne yapabilirdi ki?
Bir kaç dakika sonra Cadence Bubblegirl'ün evine doğru ilerlemeye başlamıştı. Cadence çok kızgındı. Hem de çok üzgündü. Bir yandan üzülüp bir yandan da nasıl sinirleniyordu anlamıyordu Bubblegirl. En sonunda Cadence Bubblegirl'ün kapısını çalmııştı. Herkes ona bakıyordu. Görenler "Aaa.. bu Cadence! Burada ne işi var?" diyorlardı. Çünkü burası free'lerin igloo yeriydi.
Bubblegirl sonunda kapıyı açtı. Cadence içeri girdi. Sonra kapıyı kapattı. Bubblegirl korkuyordu. Çok korkuyordu. Çünkü Cadence çok sinirli duruyordu. Bir yandan da ağlıyordu. Ardından Cadence hemen Bubblegirl'ün boğazını sıkmaya başladı. Bubblegirl konuşamıyordu. Ama Cadence şöyle haykırıyordu:
- Onu rahat bırak! Franky benimle olacak! Seninle değil! Onu rahat bırak!
Cadence iyice çıldırmıştı. Gülüyordu ama o anda kendinden geçmişti. Sonra birden koşarak oradan uzaklaştı. Bubblegirl çok korkuyordu. Franky'yi severken ondan nasıl uzak kalabilirdi ki?
Ertesi sabah Cadence Ice Berg'e gitti. Orada Penguin Band çalışma yapacaktı. O yüzden oraya o gün yalnızca ünlüler girebiliyordu. Cadence de Franky için gelmişti. Ama Franky ortalarda görünmüyordu. Cadence merak ediyordu. Sonra Franky'nin igloo'suna gitti. G Billy çıkmıştı ama Franky içerideydi. Çılgınca bağırıyordu Franky:
- İmdat!!! Yardım edin! Lütfen! Kimse Yok mu? Yardım edin!!!
Ardından Cadence hemen kapıyı kırdı. İçeride Gary'yi gördü. Şaşkınlıklar içerisinde kalmıştı. Gary Franky'yi öldürmek istiyordu. Muhteşem bir robotun içindeydi. Ama Cadence Franky'yi alıp hemen oradan uzaklaştı. Gary'den kaçıyorlardı. Bu olası değildi. Sonunda bir yere saklandılar. Gary robotun içinden orayı göremiyordu. Robot çok yüksekti. Cadence bir tünel gördü. Anında fırlayıp oraya doğru kaçmaya başladılar Cadence ve Franky. İkiside çok korkuyordu. Gary neden Franky'ye saldırsın ki? Bu hiç de mantıklı değildi. Cadence ile Franky tünelin içine doğru koşmaya başladılar. Gary de eline bir ışın silahı alıp peşlerinden gitti. Bu Franky ile Cadence'nin sonu olabilirdi. Gary:
- Cadence!!!
Cadence arkasını döndü. Gary silahı ona doğru tutmuştu. Gary ateş etti. Ateş etmesiyle beraber tünel de patlamıştı...

Devam Edecek...

7 yorum:

  1. g lanet olsun! D:

    YanıtlaSil
  2. gary çok gıcık bu hikayede :V

    YanıtlaSil
  3. napalım kader xD

    YanıtlaSil
  4. oğlum ya hikayeye yeni girdim ama hiç bir hikayende geçmedim

    YanıtlaSil
  5. bir sonrakinde seni koycam franky ile dövüşceksin :D

    YanıtlaSil
  6. beni de koy gary robottan çıkartıyım ve robota ben biniyim ve garyi yaralayım

    YanıtlaSil
  7. Gary'i severdim gıcık kaptım Cadence'da aynı.
    Lan yerimde duramıyom bilgisayarın ekranını sallayıp kırasım var :D
    ve Z bende bir hikayende oynayabilir miyim? ( oynarsam söyliyeyim ben bi kızım erkek yapmayın :D )

    YanıtlaSil