Penguen Serüvenleri: Bir Ada Macerası!

Gönderen Adsız

http://media2.clubpenguin.com/community_media/images/wallpapers/33_lrg-768.jpg
Herkes hazırlıklarını yapmıştı. Gemide kontrol yani sayım yapılacaktı. Bubblegirl yoktu. Haberi ona vermeyi unutmuşlardı. Oreo tam evde hazırlık yaparken kapısı çaldı. Sonra açıp baktığında Mavipengu1 gelmişti. Ne olduğunu sordu. Mavipengu1 onu pikniğe davet etti. Sonra Oreo 'da Bubblegirl kılığında gemiye bindi. Şimdi yolculuk başlamıştı. Yolculukta herkes yapacak bir şeyler buluyordu.
1 - Chirp'in Resim Sergisi!
2 - Bouncer'in Bowling Salonu
3 - Loop ve Pop'un Müthiş Sahnesi
4 - Flit'in Gösterileri
Tabi Blast'ın havai fişek gösterisi de vardı. Ama o en son olacaktı. Adaya geldiklerinde bir kez yapılacaktı...
Oreo herkesin içinde normal davranıyordu. Tıpkı onlar gibi. Ama buna nasıl dayanırdı ki? O kötü birisiydi ve ilk defa iyi gibi davranması gerekiyordu. Hiçbir şeyi anlamamaları gerekiyordu penguenlerin. Bu işi çok iyi sürdürüyordu. Yani iyi gibi davranabiliyodu. Aslında biraz da eğlenceli geçiyordu. Bowling oynuyorlardı. Sihirbazlık gösterisi izliyorlardı. Şarkı dinliyorlardı. Resimlere bakıyorlardı. Müthiş'di bunların hepsi. Zaman geçirmek için harika şeylerdi!
Aslında Oreo da çok eğleniyordu. Ama bu durum hala kötü karakterini yok etmemişti. Sonunda adaya gelmişlerdi. Blast da havai fişeklerini attıktan sonra herkes gemiden indi. Havai fişeklere bayılmıştı herkes. Club Penguin Adası yazıyordu ya. Herkes onu sevmişti. Oreo en arkadaydı. Herkesin gemiden inmesini bekliyordu. Sonunda herkes gemiden indiğinde Oreo hemen Rockhopper'ın odasına koştu. Ama kilitliydi anahtarı nerede olabilirdi ki? Hemen anahtarı aramaya başladı. Sonra bir baktı. Rockhopper hala gemideydi. Oreo hemen ağlamış numarası yaptı ve Rockhopper'a sarıldı. Sonra cebinde duran anahtarı aldı. Rockhopper:
- Ne oldu? Neden ağlıyorsun?
Oreo:
- Boşver. Önemli bir şey değil. Sen git ben bir yüzümü yıkayıp geleceğim.
Rockhopper gider gitmez Oreo kaptan köşküne fırladı. Kapıyı açtı. Sonra gemiyi sürmeye başladı. Bütün penguenler şaşkına dönmüştü. Gemiyi kim alıp götürebilirdi ki? Rockhopper düşündü: "Bubblegirl! Hayır o o Oreo'ydu". Sonra herkese anlattı bu durumu. Şimdi herkes bu adada mahsur kalmıştı. Ne yapacaklardı burada tek başlarına. Oreo gider gitmez yönetimin başına geçti. Saçma sapan kurallar koydu. Bunlara uymayanlara idam cezası verilecekti!
Adada kalan penguenlerin ise yemekleri bitmişti. Balık avlamaları gerekiyordu. Rockhopper kaç saattir Yarr'ı arıyordu. Nerede olabilirdi ki?
Sensei de balık tutmaya karar verdi. Bir kaç balık tuttuktan sonra bir köpekbalığı geldi. Ama Sensei bunun farkında değildi. Oltayı çok iyi çekiyordu. Etrafında ona yardım edecek kimse yoktu. Köpekbalığı Senseinin aldığı balıkları geri istiyordu. Ama onlar çoktan ölmüştü bile. Hem de Sensei balığı anlayamazdı ki! Sonra Köpekbalığı Sensei'yi denize çekti. O anda Sensei kendisini dibe batarken buldu. Deniz o kadar derindi ki dibe inemeden gözleri kapanmıştı...

Devam Edecek...

14 yorum:

  1. sen tüm hepsini okudun mu? neler neler oldu ve daha olacak çok şey var...

    YanıtlaSil
  2. yeter artık biri beni yöneticilikten silmiş yeşil z yardım et biri korsan resmimide silmiş

    YanıtlaSil
  3. Alper kusra bakma ama seni ben sildim. Yazdığın yazıyı hiç beğenmedim. Ayrıca bu sitede sadece 3 yönetici var. Diğerleri yazar olacak. Herkesi kim yönetici yaptı bilmiyorum. Ama artık böyle..

    YanıtlaSil
  4. bişey diycem ayıp olmasın ama hiçbiyere beni sokmuyonuz ya o zaman kazanan korsanı kim sildiyse kötü olur ona göre

    YanıtlaSil
  5. kazanan korsan ne?

    YanıtlaSil
  6. seriseri95 ben herkes kendisine özel sayfa açabilsin diye öyle bir şey yaptım. şimdi kimsenin sayfası olamıcak. bunu nasıl halletcez

    YanıtlaSil
  7. ya benim hikayemde ne varmış la he

    YanıtlaSil
  8. tmm rahat bırakın beni kimse benimle ilgilenmiyo ve buna alıştım artık yeter bide serseri senden beklemezdim artık serseriyi affetmem zor sayfamda olmasın artık serseri aslında isterim ama...
    ...fd pengudan beklerdim senden beklemezdim

    YanıtlaSil
  9. evet benim kendi hikayem değil başka hikayem var

    YanıtlaSil
  10. hayır kardeşimdi sonra uğurlu sayım oldu daha sonra 1 oldu ama kaldı işte değiştiremiyom

    YanıtlaSil
  11. ya böyle saçma şeylerle doldurmayın burayı!

    YanıtlaSil
  12. son hayır yok onun adı kemal uzatma lafı ok mu

    YanıtlaSil