Geleceğimle Yüz Yüze 2.Bölüm

Gönderen Dr. Feudypt

Sphenis arkadaşının uzun süre gelmediğini görünce onu aramaya çıktı. “Hiçbir zaman bu kadar uzun süre küsmemiştik. Sanırım bir terslik var.” Diye düşündü. İlk önce PSA’ya baktı. Ajan Flop onu karşıladı. Sphenis ona Feudypt’i görüp görmediğini sordu. “Bugün ortalıklarda yoktunuz. Feudypt’i de PSA’daki bir yere girerken gördüm. Tam olarak neresi bilmiyorum. O zamandan beri onu hiç görmedim. Belki iglodadır, oraya da bakmalısın.” Dedi Flop. Sphenis hızla igloya doğru yürüdü. Feudypt birkaç saniye sonra kendini çok garip bir yerde buldu. Son derece gelişmiş bir yerdi. Burası Club Penguin olmalıydı. “Burası da neresi böyle? Beni buraya neden getirdin?” diye sordu şaşkınlıkla. “Her şeyi açıklayacağım. Tabii igloma gittikten sonra” dedi ve ışınlanma tuşuna basarak bir igloya geldiler. “Evet. Artık her şeyi açıklayacağım. Ben bir EPF ajanıyım. Seni geleceğe getirmemin nedeni Club Penguin’in yakında çok büyük bir saldırıya maruz kalacak olmasıydı. Sana ve arkadaşına ihtiyacımız var. Eğer bize yardım etmeyi kabul ederseniz sana verdiğim şu düğmeye basarak beni çağırın ve şu sıvıyı için. Fakat kabul etmeniz bizlerin ve sizin iyiliğiniz için çok önemli” dedi Collette. Görev hakkında bir süre konuştular.Feudypt olanlara inanamıyordu, bu dünya hayal gibiydi. “Şimdi seni geçmişe geri götüreceğim. Sizden 1 hafta boyunca haber bekleyeceğim” dedi. Ve bir kutunun içine girdiler. Birkaç saniye içinde Feudypt’in gizli yerine gittiler. Collette “Senden ümitliyim. Lütfen yardım et” dedi ve aynanın içine girerek kayboldu. Feudypt koşarak iglosuna gitti. Sphenis onu orda bekliyordu. Onu merak etmiş olmalıydı. Birbirleriyle kucaklaştılar. Feudypt başından geçenleri Sphenis’e anlattı. Feudypt “ Sence kabul etmeli miyiz?” diye sordu. Oldukça kararsızdı. Arkadaşından fikir almak istiyordu. “Sıvıyı neden içmek zorunda olduğumuzu sordun mu?” dedi Sphenis. Feudypt “Uzun süreli bir zaman yolculuğu bizlerin metabolizması üzerinde olumsuz etkiler yapabilirmiş. Bu yüzden içmemiz gerekiyormuş.” Dedi. Ve ardından da ekledi “ Geri dönüşü olmayan bir yola girmek için hazır mıyız?”

6 yorum:

  1. hazırız! xD bu arada fake karmakarışık az sonra geliyo

    YanıtlaSil
  2. ehehehehe tamam.
    güzelse fake olmaz gerçek olur haberin olsun. :O

    YanıtlaSil
  3. Kim beni yazarlığa düşürdü?

    YanıtlaSil
  4. seriseri95 herkesi yazarlığa düşürdü.
    clubpenguinadasindaki gibi sistem oldu..

    YanıtlaSil
  5. ha bitti ha bitecek :D yollamama az kaldı

    YanıtlaSil