Club Penguin Korsanları Bölüm 3:Mürretebat Yaşıyor

Gönderen Adsız


Helen'i kurtaran Kaptan'ın başına bir tabanca dayandı:
-Sen bir korsansın öyle değil mi?dedi
Kaptan arkasını döndüğünde Amiral Yeşil Z ve askerler arkasındaydı.Ve Kaptan'a saldırırlar.Kaptan Ozieeboo kılıcını çekip askerlerle savaşıyordu.5 askeri yaralamıştı ve o anda 10 korsan aşağıya inmişti.Bunlardan biri Kaptan Fd Pengu'ydu.Askerler korkarak kaçmaya başlamışlardı.Fd Pengu:
-Buralarda yabancıları sevmeyiz dedi
Kaptan:
-Fd Pengu!diye sevinçle bağırdı.
-Ben seni tanımıyorum dedi Fd Pengu
-Tanımandın mı?Kaptan,Kaptan Ozieeboo
-Hayır dedi ve kılıcını Ozieeboo'nun boğazına dayadı
-Pekala savaş için yanlış kişiyi seçtin diyerek kılıcını çekti Kaptan.

Ve savaşmaya başlarlar.Fd Pengu Kaptan'ın yumruğu ile başını yere çarpar ve:
-KAPTAN!SENSİN!diye bağırır Fd Pengu.
Ozieeboo bir tokat atarak:
-Sen balık hafızalı mısın beni tanımadın mı?dedi
-O kadar uzun zaman geçti ki dedi
-Bir gemi bulabilidiniz mi diye sordu Ozieeboo
-Hayır Rockhopper'ın gemisinde çalışıyoruz dedi
-Off

O sırada gemi geldi ve Rockhopper:
-ÇALACAĞINIZ BALIKLAR NERDE KALDI!diye bağırdı
-Özür dilerim şef dedi
-VAY VAY!diye bağırdı Rockhopper
-Bu bizim yufka yürekli değil mi?
Mürettebat:
-HAHAHAHAHAHAHA!!!!diye gülmeye başladılar
-Ben yufka yürekli  değilim dedi Ozieeboo
-BİR ADAM BİLE ÖLDÜREMİYORSUN!diye bağırdı.
-Kaptan Ozieeboo senin gibi vahşi değil.Biz seninle çalışmayız dedi Fd Pengu.

-YA ÖYLE Mİ!diye bağırdı Rockhopper
O zaman düello yapacağız dedi

Devam Edecek...

Fd Pengu'yu kullanabilir miyim?
Bir de benim hikayemin sayfası olacak mı?

3 yorum: