Antarctic Yard: Seri Katil-2 (Bir EPF Macerası)

Gönderen Adsız

“Geldiler efendim.” Polislerden biri komisere seslenmişti. Komiser onlara yaklaştı. Şişman ve siyah bir penguendi.
“Ah! Hoşgeldiniz! Hepiniz hoş geldiniz! Eski dostum Ozieeboo! Nasılsın?
Ozieeboo hafifçe tebessüm etti. “İyiyim, çok teşekkür ederim komiser. Bu taraflarda durum iyi sanırım?”
Komiser hafifçe yüzünü ekşitti. “Eh yani, şu cinayet de olmasaydı.”
Candano sabırsız bir şekilde “Ne buldunuz?” diye sordu.

Komiser polislerden birini çağırdı. Hep birlikte ağaçların ortasında doğru gittiler. Bir kan birikintisi vardı.
Sphenis ciddi bir sesle “DNA tespiti yapılmalı.” Dedi.
Newsummer küçümseyici bir ses tonuyla, “Eh, aferin. Sen demesen aklımıza gelmezdi!”
Polis “Kan tespiti için yolladık. Bir süre sonra haber gelecektir.”
Fd Pengu hafif bir sesle “Lighthouse.” Dedi.
“Biri görmüş olmalı!”
Polis başını salladı. “Olayın olduğu gün Egeycl diye bir penguen Lighthouse’taymış. Biraz gördüğünü iddia ediyor.”
Mavipengu1 “Soruşturma yapmamız lazım. Penguen nerde?”
***
Lighthouse’a girdiler. Bir penguen tek başına elektrogitar çalıyordu.
Sphenis onu görünce tanıdı. “Hey, selam dostum!”
Egeycl de tebessüm ederek selam verdi. Bir süre sonra çalmayı bıraktı.
Fd Pengu “Harikaydın dostum!” dedi ona.
Newsummer öne çıktı. “Sanırım, yani düşünüyorum da… Eğlenmeyi keselim. Olay günü burda olduğuna ilişkin haberler var. Ne gördün? Ne duydun? Anlatır mısın?”
Egeycl başını eğdi. “Tamam. Saat yaklaşık 4’tü. Beni uyku tutmamıştı. Biraz Lighthouse’ta çalışmak en iyisi olur diye düşündüm. Etrafta hiç penguen yoktu. Lighthouse’a girmeden önce o mor pengueni gördüm sadece. Şey, nasıl desem… Ben biraz çapkınımdır.” Utançla yüzü kızardı. Candano kıkırdamaya başladı.
“Bu yüzden gidip onunla konuşmaya çalıştım. Çok ifadesizdi. “İyi geceler, dışarıda ne arıyorsun?” diye sordum. O da sıkıldığını söyledi. Ayrıca beni ilgilendirmiyormuş. Sonra gidip o sandalyelerde oturdu.”
Fd Pengu koşarak dışarı çıktı. Sphenis derin bir iç çekti.
“Sonra ben Lighthouse’a gittim. Arada bir hava almak için çıktım. Saat 5’te dışarı çıktığımda penguen yoktu.”
Derin bir sessizlik oluştu. Sphenis hafif bir ses tonuyla “Anlatacakların bu kadar mı?” diye sordu. Egeycl başını evet anlamında salladı. Hep beraber EPF’ye döndüler.
Hepsi bir süre notlar almakla uğraştılar.
Mavipengu1 “Kameralar!” diye fısıldadı.
Herkes fısıldaşmaya başladı. Newsummer kontrolü ele alarak “Pekala” dedi. Kontrol odasına aramızdan 3 kişi gitsin. Fd Pengu ve Candano Mavipengu1 ile gidebilirler.” Gergin bir tavırla Sphenis’e baktı.
Sphenis “Kabul.” Dedi. Diğer penguenler de onaylayıp kamera kontrol odasına gittiler.
Onlar gittikten sonra odada uzun bir sessizlik oluştu. Nihayet Sphenis konuşmaya başladı. “Cinayet hakkında ne düşünüyorsunuz?”
Newsummer endişeli bir tavırla başını salladı. “Şey, bilemiyorum… Katledilen bir kız olduğuna göre onun arkadaşlık ilişkilerini biraz incelememiz gerekecek… Ayrıca Egeycl’nin dediğini de unutmamak lazım. Kız ifadesizmiş. Büyük ihtimalle depresyonda.”
Ozieeboo hafifçe başını salladı. “Sanırım haklısın. Biraz incelememiz gerekecek.”
Feudypt yavaşça giden penguenlerin notlarına bakmaya başladı. “Bakalım ne düşünüyorlar… Mavipengu1 olayın hep teknik yanlarını yazmış… Eğer kız orada öldürüldüyse kamera onun yaklaşık çeyreğini gösterirmiş.. Kızın ismini ve EPF ajanı olup olmadığına bakılması gerekiyormuş.
Candano ise genel olarak yazmış. Penguen mor. Puffle pembe. Iceberg’de bulunmuş ceset. Öyleyse katilin denizi geceleyin aşması gerekir. Ya tekneyi ya Jetpack’i ya da Aqua Grabber’ı kullanmış olması lazım.
Sphenis gülümsedi. “Çok doğru.”
Bir bakalım… Fd Pengu hep detayları yazmış. Kızın bilekliğinin ismi… Stokta kaç tane olduğuna bakacakmış. Kan birikintisinin denize kaç santim uzakta olduğu… Ve bir şey daha var.
Feudypt gözlerini kısarak okumaya çalıştı. Yazısı biraz garipti.
“Dışarıdaki şezlongda iki adet saç teli bulmuş. Birinin kıza ait olduğu kesin. Öteki ise sarı renkte. Yani katil sarı renkte bir peruk takıyor.”
Sphenis başını salladı. “Bu konuda genelleme yapmak yanlış. Yani Egeycl’den sonra başka birisi de onunla konuşmuş olabilir.”
Birden 3 ajan geri geldiler. Nefes nefeseydiler ve şaşkınlıktan gözleri açılmıştı.
Ozieeboo “Ne oldu? Söylesenize! Felç mi oldunuz?” diye bağırdı.
Mavipengu1’in ağzından yalnızca bu sözler döküldü.
“Saat 4 ile 5 arasındaki kayıtlar silinmiş. Yani katil EPF’den biri.”    

8 yorum:

  1. :D dot mu acaba?

    YanıtlaSil
  2. Biz üniformalı EPF'miyiz svil EPF miyiz xD

    YanıtlaSil
  3. Peki ekipteki komiser kim?

    YanıtlaSil
  4. beach'teki komiser cp'nin batısından sorumlu.
    sen yüksek rütbeli bi ajansın vazgeçtim.

    YanıtlaSil
  5. neyden vazgeçtin

    YanıtlaSil
  6. senin komiser olmandan vazgeçtim sen iyi silah kullanan yüksek rütbeli bir ajansın orduda çalıştığın da olmuş. :D

    YanıtlaSil