Oyun Günü (5.Bölüm: Dedektif)

Gönderen Ata Mutlutürk

Hemen Gary'den kamera kayıtlarını istedim. Ama bir problem vardı; Kamera kayıtlarının olduğu kasetler ortada yok!
 İnanılmaz! Yoksa bu planlı bir tehdit miydi? Aklıma şu soru takıldı; Crisdog aslında kötü bir suçlu mu? Zonnie'nin Oyun Günü'nün başına alınması ne kadar doğru? Zonnie'yi Oyun Günü'nün başına KİM aldı? İşte burda duralım. Aunt Arctic'in yanına gittim. Bana Zonnie ve Crisdog ile ilgili dosyaları vermesini söyledim. Gözüme ters giden bir şeyler vardı, daha doğrusu hatırladığım bir şey:
 16. Club Penguin Sporları,  15 Temmuz 2006.
Zonnie789 adlı penguen Torbalı Yarışta Jojo adlı pengueni hile yaptığını yakalayıp Elite Penguin Force (EPF)'ye bu durumu bildirdiği için Oyun Günü'nün yöneticiliğine laik görüldü.
  
Buraya kadar acayip bir şey yok, fakat Zonnie'nin bana bir konuşma yaptığını hatırlıyorum:
 "16. Club Penguin Sporları, 15 Temmuz 2006, arkadaşım Jojo ile iyi arkadaştık. Taa ki o yarışmaya kadar... Ben kazanınca tabii benden küstü. Bu çok acı verici bir duygudur dostum. Seni anlıyorum."
 Arkamdan Tazboi adlı bir dedektif geldi. Bu olayın tamamen kandırmaca olduğunu söyledi.
-Nasıl kandırmaca? Bunun açıklaması ne olabilir ki?
-Aslında bu adadaki diğer penguenlerin bu olayı böyle algılanması için planlanmış bir düzmece. Aslında Jojo bilerek hile yaptı. Çünkü plan Zonnie'nin yönetici olması üzerine planlanmıştı. Anlaşılması çok basit bir şey bu.
-Tabii ya! İkisi de yarışa bu yüzden girdi! E tamam ama, Crisdog93 sonrada mı tutuldu? Ayrıca, Crisdog93 bana yurtdışından bir arkadaş olarak tanıtıldı?
-Bir penguen yurtdışından tanımadığı bir insanın arkadaşı olabileceğine neden inanır ki? "AYRICA", senin eline Crisdog'un senin arkadaşın olduğu bilgisi nerden geçti ki, akıllım?
-Bana Nitromearda adına bir arkadaşım söylemişti? Neden ki?
-Neden her şeyi bana soracağına arkadaşını arayıp sormuyorsun? Çünkü sıkılmaya başladım!
-Seinle tartışma başlatmak istemiyorum ama sölerine dikkat et, ukala!
 Her neyse... Gerçekten de haklıydı, en azından merak edip sorabiirdim. Hemen şimdi aradım;
-Alo?
-Alo Ata?
-Nitro Ne' haber?
-İyilik sağlık, sen?
-Beni boşver, sana bir şey sormam lazım.
-Seni dinliyorum.
-Senin eline Crisdog'un benim arkadaşım olduğu bilgisi nereden geçti ki?
-Eee, halamlar adanın biraz öbür tarafında yaşıyor, telefonla konuşurken Oyun Günü konusu açıldı, bana, kendisine yurtdışından bir arkadaşının geldiğini ve onunla tanışınca onu gerçekten de SEVECEĞİNİ söyledi.
-Ben kendisini yeterince sevmeye çalıştım, ama o beni sevmedi. Ve ayrıca sen de bu işin içindeysen ve bunu şimdi söylersen, gerçekten kızmayacağım. Ama eğer ki bunu sonradan duyarsam, işte o zaman külahları değişiriz. Tamam mı?
-Neden bahsettiğin konusunda hiçbir fikrim yok, Ata. Seni anlayamadım.
 Telefonu kapattım. Arkadaşımın bu konunun içinde olduğundan hiç şüphem yok. Ama neden Nitromearda? Neden en yakın arkadaşım? Birisi onu zorluyor mu?
Devam Edecek...

0 yorum: