Son Durum Ne?(Oğuz99'un Hikayeleri Ve Site Hakkında)

Gönderen Oğuz99

Sevgili Hikaye Okuyucuları:

Bu yazımı tamamen size yazmaktayım.Biliyorum artık sitemiz eski günlerini mumla aramakta.Hatırlar mısınız bilmem ama 2011 yazı Yeşil Z ve benim için çok özeldi.Düşünebiliyor musunuz sitede 7-8 yazar vardı ve günde neredeyse 6-7 bölüm hikaye yazılırdı.O günleri çok özlüyorum.O günleri yaşadığımızda çok sağlam bir kadromuz ve CP Adası ise en parlak dönemini yaşıyordu.Bir numara olmuştuk anlayacağınızı.Ancak aylar sonra bu siteye tekrar uğradığımda ne yazık ki eski canlılığından eser yoktu.CP Adası ise üst yöneticilerin ayrılması sebebiyle çok durgun.Bunun birçok sebepleri var arkadaşlar.Büyüdükçe hepimizin kapa yapısı değişiyor,değişmekte(ki ben de CP'yi bıraktım).Hepimiz Club Penguin'i bırakıyoruz.Ama yine de hikayelere ve site yönetimine devam etmeye çalışıyor yöneticilerimiz.Her neyse..

Bildiğiniz gibi aylardır(hatta 1 yıl oldu) bu siteye hikayeler yazamıyorum.Bunun sebebi liseye geçmem ve dersler,sınavlar vs.. gibi etmenler.En sonunda "Hazır yarı yıl tatilindeyken şu Kutup Savaşı'nı bitireyim"dedim ve hikayenin finalini yaptım.Bitirmemin sebebi yazın aklımda çok güzel fikirler var.Yarım kalan hikayelere devam edip hala sürmekte olan hikayelerimiz sona erecek,çünkü çok uzadı ve dolayısı ile okuyucularımızı bu nedenle kaybetmiş olabiliriz.Site için bir kitle oluşturmak istiyorum amma velakin CP Adası'ndaki sohbete bir türlü ulaşamadım.Bu sebepten ötürü hepinizden özür diliyorum.CP'yi bırakmış olmam buradaki bağımın koptuğu anlamına gelmiyor.Yine de siteye mümkün olduğunca uğramaya çalışacağım.İnşallah hala beni hatırlıyorsunuzdur çünkü ben hiç birinizi unutmadım:)Her neyse arkadaşlar yaza kadar kendinize iyi bakın:)


-Oğuz99

0 yorum: