Hikayeler Hakkında ÖNEMLİ DUYURU!

Gönderen Oğuz99

Sevgili yönetici arkadaşlarım,yeni gelen yazarlar ;


Yazıma başlamadan önce yeni gelen arkadaşlar,sitemize hoş geldiniz.Hikayelerini çok güzel inşallah başarılı olursunuz.Ben Oğuz99 sitenin kurucuları arasındayım.Belki bir çoğunuz beni hikayelerimden tanırsınız.Ancak yeni hikayelerin gelmesi şu an çok çok düşük.Malumunuz beni tanıyanlar liseye geçtiğimi bilirler.SBS'de çok düşük bir puan almamdan dolayı istediğim okula yerleşmek için yaptığım işlemler(tercih,yedek vs.)dolayısıyla bu siteyle hiç ilgilenemedim.Liseye geçtiğim zaman işleri sıkı tutmam gerek çünkü önümde 3-4 senelik bir zaman var ve bu zaman zarfı dolunca üniversite sınavı var.Bu site ile görünüşe bakılırsa sadece önümüzdeki yaz zamanında ilginebileceğim.Ayrıca eski bilgisayarımı değiştirmem dolayısıyla da yeni klavyeye alışmış değilim :D Şu anki bilgisayar kat kat iyi gerçekten.Her neyse konumuza dönelim;



Yaz zamanı inşallah eski hikayeleri bitirerek yarım kalan hikayelere yoğunlaşacağım.Kutup Savaşı,CP Korsanları gibi hikayeler bitecek.Yaza kadar da ne yazık ki hikayeler askıda kalacak.Eski hikayeler bittiğinde de yarım kalan hikayelere (Ortaçağ Penguenleri,Penguenler Uzayda,Spor Serüvenleri)devam edeceğim.Dostum Sphenis'in de dediği gibi maymun iştahlılık yapmamak lazım.Kendinize iyi bakın ve derslerinize iyi çalışın:)



-Oğuz99

2 yorum: