KOPYA Bölüm 8

Gönderen Tatli52337



-HAİN!
Dot'a dönerek öyle bir bağırmıştım ki bu kadar yüksek ses çıkarabildiğime ben de şaşırmıştım.
-Vay canına cidden bağırabiliyorsun sen.
Dot suratında öyle pis bir ifade ile söylemişti ki bunu ona yumruk atmak istememi sağlamıştı.
-Dot , seni de öldüreceklerini biliyorsun değil mi? Bunu nasıl yaparsın?! Bizi boş ver de kendine de kıyıyorsun!
-Bizi iyi bir amaç için mi yarattıklarını sanıyorsun? Bu kadar kör müsün? Marina hükumet ajanları haklı! Biz hatalıyız. Üstün bir türüz ve yok edilmeliyiz! Eğer bu dünyayı kurtaracaksam kendimi tabiki feda ederim ama siz çok bencilsiniz! Sadece yaşamak istiyorsunuz! Başkalarının güvenliği veya rahatı umurunuzda bile değil! Sizin gibi olduğum için kendimden iğreniyorum!
-Sohbetinizi bölmek istemem ama işimiz var. Seninle konuşmalıyım 10. Teşekkürler Dot çok çok teşekkürler...
Tıknaz adamın konuşmasından sonra arık kendimi tutamaz hale gelmiştim. Bir anda Dot'ın üzerine atladım. Onu öldüresiye dövmek istiyordum. O sırada garip sesler duymaya başladım. Çok uzaktan ve boğuk seslerdi bunlar. Sanki suyun altından gibi...
-Marina! Marina sakin ol! MARİNA NE YAPTIĞINI SANIYORSUN?!? Dot'a yardım edin. Marina!
-Yine bir kriz geçiriyor! Baksanıza rüya görüyor!!
-Yardım edin bu beni öldürecek!
-CADENCE! CADENCE NEREDE?!
O sırada suratıma gerçekten sert bir tokat yedim. Uyanmadan önce son gördüğüm şey tıknaz adamın hain ve yılanımsı gülümsemesiydi.
Gözlerimi açıp derin bir nefes aldım. Bu da neyin nesiydi? O sırada altımda nefessizlikten yemyeşil olmuş Dot'ı gördüm. Herkes bana bakıyordu. Cadence ortalıkta yoktu. Yavaşça ayağa kalktım.
-Özür dilerim. B-b-ben ne yaptım bilemiyorum...
Dot zar zor yerden kalkarken;
-Önemli değil öhö öhö! Her zaman olan şeyler... Yani senin için demek istedim. Rüyalarına girerek seni uyurgezer yapmışlar."
Karşımdaki dev göze bakarak sırıttım.
-Kendi türünün sonuncusunu uyurgezer yaptılar!
Delice güldüm ve devam ettim.
" -Yoksa... onlar mı?!
-Kesin öyledir!
ve o sırada bir haykırış geldi;
-CADENCE! CADEEEEENCE!


-Tatli52337

0 yorum: