Club Penguin'e Uzaylıların Saldırısı (1. Bölüm)

Gönderen Mavipengu1

Gary'nin dili tutulur. O sırada Rookie ve Director'den mesaj gelir.
Rookie: Her tarafı uzaylılar sardı. Bunlardan kurtulamayacağız. Hepimiz öleceğiz.
Director: Gary acilen bir plan bulmalısın.




Gary: Süper bir fikir buldum! Bunun için Mavipengu seni görevlendiriyorum. Gary Mavipenguya planı anlatır. 
Gary: Mavipengu bunu Herbert yaptığı çok belli! Herbert uzaylıları çağırmak için bir alet kullanmıştır. O aleti bul ve bana getir.
Mavipengu: Tamam 
Gary bir kutu çıkarır.


Gary içinden bir lazeri çıkarır ve ''Bu lazer silahı herhangi bir kişiye ateş ettiğin anda onu elektrikli kafeslerimize ışınlarsın.'' der
Gary: Dikkatli ol!
Mavipengu  yola çıktığında Rockhopper'in gemisi Migrator'un batığını görür ve kendi kendine '' Bu işi çabuk halletmeliyim ''der.

        
  
Başlangıç bölümü ve 2. Bölüm 13+'dır.

Devam edecek...

13 yorum:

  1. XD Sadece başlangıç. Bi tek uzaylı ve UFO (Unfinded Flying Object) İnglizcem iyidir :D

    YanıtlaSil
  2. Ya kim olmayan bir uzaylıdan korkar ki?

    YanıtlaSil
  3. 13 yaşında olmayanlar korkar. Ki, ben 10 yaşındayım.

    YanıtlaSil
  4. Lan Mavipengu amacın herkesi korkutmak mı?

    YanıtlaSil
  5. -.- Eğer gerçekten gerçekse Club Penguin'de gerçektir.

    YanıtlaSil
  6. Yaaa gerçek bakın şaka değil!

    YanıtlaSil
  7. 2. Bölüm yarın yada bugün geliyor.

    YanıtlaSil
  8. Bir şey diyeceğim Yazar olun kısmında bir hikayem var lütfen bakar mısınız eğer yazara ihtiyacınız olursa beni de düşünürsünüz. 5 ya da 6 bölüm yazdın adı DOLUNAY (aklıma gelen ilk şey ama öyle kafadan sallama bir şey değil ciddi ciddi 3 günümü harcadım lütfen)

    YanıtlaSil
  9. BİRİ BANA 2. BÖLÜMÜ ANTALSIN SADECE 3 SANİYELİK AŞAĞI DOĞRU GÖTÜRÜRKEN GÖRDÜM

    YanıtlaSil
  10. Mavipengu fotoğraf makinesiyle ormana gidiyodu sonra hava karardı. Bir uzaylı gördü. Onun fotoğrafını çekti. Uzaylı ona doğru gelmeye başladı. Mavipengu ne hikmetse üzerine koştu itti bişeyler yaptı sonra uzay gemisi geldi. Mavipengu bişey yaptı (hatırlamıyorum) uzay gemisinin kumanda kısmı patladı sonra uzaylılar atladı lazerle ateş ettiler
    SON :D

    YanıtlaSil
  11. uzaylı diye bir şey vardır uzmanlar araştırıyo fakat bildiğimiz uzaylılar gibi değiller tek organizmalı planktonlar (benimde yaşım 10 ha bide 1 . resim cıkmamış uzaylılardan acayip korkarımda iyiki cımamış)

    YanıtlaSil