Herbert'ın Gizli Planı 1. Bölüm

Gönderen Mavipengu1

Bir gün pufflem ile geziyor güle güle yürüyorduk. Ama o kadar çok dalmıştık ki Club Penguin'in pek bilinmeyen taraflarına doğru yürümeye başladık. Oraya geldiğimizde korkmaya başladık ve çıkış yolu bulmaya çalışıyorduk. Oralarda çıkış yolu bulmaya çalışırken Herbert'ın plan yaptığı mağaranın tam önünden geçtik. Geçerken kapıda bir yazı gördüm. Üstünde Herbert Klutzy'e bırakmış bir not yazıyordu.
Notta şöyle yazıyordu: Klut klup kıp kup kop kap klat klop.
Orada sadece Klutzy'nin anlayabileceği şekilde yazılmıştı. Herbert'ın bir plan yaptığı çok belliydi. Ben de o taraflarda gezinmeye başladım. Aniden çalılıkların kıpırdadığını gördüm ve aynı zamanda çalılıklar kıpırdamıyor  kıt kıt diye ses çıkarıyordu. Hemen pufflem ile birlikte ağaçların arkasına saklandık.  5 saniye sonra  oradan Klutzy çıktı onu gizlice takip ederek Herbert'ın nerede olduğunu bulabilecektim . Klutzy'i bir süre takip ettikten sonra hemen Herbert'ın mağarasına girdi. Bende kendi kendime düşünmeye başladım. ''Niye Klutzy mağaraya girdi. Notu görmedi mi acaba?'' Çok merak ettiğimden hemen oradan gizlice baktım. Baktığımda Herbert oradaydı ve hiçbir yere gitmemişti. Bunun bir kandırmaca olduğunu şimdi anlamıştım . Herbert garip bir makine yapıyordu. Sonunda malzeme alacak ve oradan gidecek diye kapıda beklemeye başladım. En sonunda Herbert Malzeme almak için çıkacaktı. Hemen bir ağacın arkasına saklanıp Herbert'ın uzaklaşmasını bekledim. Uzaklaştıktan sonra  içeriye girdim. Bu makine çok garipti  bir bombaya benzemiyor yok etmek için bir makineye da benzemiyordu. Sonunda makineyi açtığımda ise bu EPF Command Roomdaki tüm bilgisayarlar ve programlara girebiliyorduk. Orada pufflem ile birlikte dosyaları inceleyip makineyi bozmaya çalışırken Herbert'ın sesleri kulağıma doğru gelmeye başlamıştı.

Devam Edecek...

4 yorum: