Herbert'ın Gizli Planı 2.Bölüm

Gönderen Mavipengu1

Herbert kapıyı açmaya çalıştığı anda saklanacak bir yer aradım ama bulamadım. Herbert içeri girer girmez kapıdan dışarı fırlamak istedim ama beni tutu ve esir aldı. Pufflem ise kaçıp gitti. Herbert beni bağlayıp mağaranın bir kenarına attı. O sırada Herbert EPF dosyalarının kilidini açmaya çalışıyordu. En sonunda sinirlenip şifresini söyletmeye çalışıyordu.
Herbert:''Şifreyi verirsen seni serbest bırakırım.''
Mavipengu1:''Asla olmaz.''
Herbert:''O zaman burada tek başına oturup kalırsın.''
Mavipengu1''Nereden biliyorsun? Pufflem yardım çağırmaya çoktan gitti bile.''
Herbert çok sinirlen dikten sonra makineye vurdu ve dışarıya doğru çıktı.
Mavipengu1:''Buradan asla çıkamayacağım ne yapıyorum ben.''
Aniden kapıdan ses gelir. Bir süre sonra Jet Pack Guy ve Gary kapıyı açar.
Gary:''Merhaba Mavipengu1 müsait misin?''
Mavipengu1:''Niye daha erken gelmediniz burası çok sıkıcı.''
Gary:''Hızlı gelmeye çalıştık. ''
Mavipengu1:''Tamam burada daha fazla kalamayacaktım zaten. ''
Gary:''Şuradaki makine ne?''
Jet Pack Guy:''Bence bombaya benziyor.
Mavipengu1:''O EPF dosyalarını açabiliyor ama Herbert şifresini şu anda kıramadı.''
Gary:''Tamam o zaman bu makinenin ayarlarını değiştirelim ve şimdi asla açamaz.''
Mavipengu1:''Hadi buradan gidelim Herbert geliyor.''
Hep birlikte kapıyı açar ve karşılarına Herbert çıkar.
Herbert:''Merhaba!''

Devam edecek...

0 yorum: