Club Penguin Korsanları Bölüm 16:İç Savaş

Gönderen Adsız


Rockhopper'ın şehre saldırmasından 1 gün sonra Summit'in neden karıştığı anlaşılmıştı.Club Penguin'İ bölmek isteyen bazı memberlılar ülkede iç savaş çıkarmışlardı.Ve başkent Summit'e saldırması için Rockhopper'a yüklü miktarda para verilmişti.
Ertesi sabah Billybob amirallerin yanında hırsla bağırdı:
-Bu korsanlar bir yana ülke karışıyor!
Yeşil Z:
-Efendim sizin ülke ile ilgilenmeniz daha doğru olur.Ben korsanlarla ilgilenebilirim
Limanda Fd Pengu patlayan bir cephanelikten gülle ve tüfekler topluyordu.Canavar Nija Ozieeboo'ya:
-Kaptan cephanelikler tükendi
Ozieeboo:
-Fd Pengu zaten topluyor
Fd Pengu:
-Duydunuz mu?İç savaş patlak verdi
Canavar Nija ve Ozieeboo hep bir ağızdan:
-İç savaş mı?
Fd Pengu:
-Evet.Düşmanlar Rockhopper'a para vermişler
Ozieeboo:
-Tahmin etmeliydim.O adam para için herşeyi yapar
O sırada gelen Amiral Yeşil Z ve bir manga asker:
-DURUN!diye bağırdı
Canavar Nija:
-KAÇALIM!
Ve bizimkiler oradan uzaklaştılar.
Ertesi sabah kamaranın kapısı çalındı.Gelen Pamuk'tu.Ozieeboo:
-Pamuk ne oldu?Bana ne getirdin?
Pamuğun sırtında  bir kağıt vardı.Ozieeboo kağıdı merakla açtı.Valinin imzası olan bir not:
Bay Ozieeboo:
Sizi ülkemize hizmet etmeniz için bir şans veriyoruz.Ülkeniz için hainleri(düşmanların)yardım gemilerini yağmalayacaksınız.Bunu kabul ediyorsanız bize cevap yazın  
Amiral Yeşil Z
Ozieeboo kendisine gelen teklife şaşırmıştı.Aniden Tayfa Heix1 bağırdı:
-UFUKTA BİR GEMİ VAR!
Alper2002 gemiye bakarken Ozieeboo:
-Bandırası ne?
Alper2002:
-Sanırım bir member gemisi
Ozieeboo'nun korsanlık yapma izni ayağına gelmişti.

Devam Edecek...

4 yorum:

  1. Yorumları göreyimmmmmmmmmmmmmmm:D

    YanıtlaSil
  2. ya kimse artık siteye bakmıyor ki yorum olsun hikayeler kötüleşti herhalde

    YanıtlaSil
  3. Süper katılıyorum

    YanıtlaSil