Club Penguin'e Uzaylıların Saldırısı (2. Bölüm)

Gönderen Mavipengu1

     

Olumsuz Etkilerden ve Korkudan zarar görme gibi tür şeylerden biz sorumlu değiliz.





Mavipengu Club Penguin Adasının arkalarına doğru gitmeye başlar. Etrafta sadece kuş sesleri duyulur.


Hava kararmaya başlar orman ürkütücü bir şekil alır. Mavipengu titreye titreye ilerliyordur.


Aniden bir ses duyar kamerasını çıkarır ve çalıya saklanır. Bir uzaylı görür titreye titreye saklanır.


Uzaylı ona doğru yaklaşır. Mavipengu gözüne bakar ve öldürüleceğini anlar. Tüm hızıyla koşar uzaylıya çarpar. Uzaylı yere yığılır.


Gökyüzünde bir UFO görür. Ufo onu takip eder. Mavipengu tüm gücüyle koşar.  O sırada kamerası düşer.


Mavipengunun ayağı takılır.
Mavipengu1: İmdaaaaaaaaaatt!
Mavipengu ne yapacağını şaşırır ve Ufo tam güçlü bir ışık verecekken taş atar. Cam parçalanır ve kontrol paneline gelir. Kontrol paneli patlar. Ufo yavaş yavaş aşağı düşmeye başladığında Uzaylılar kendilerini fırlatır.
Mavipengu1: Lütfen ben sizinle barış yapmak istiyorum beni rahat bırakın. Size bir şey yapmak istemiyorum der.
Uzaylılar o dili bilmediği için anlamaz. Uzaylılar aşağı doğru inerken lazerlerini çıkarıp ateş ederler. Mavipengu   
kaçmaya çalışır ama lazere yakalanır.
Mavipengu1: Burası neresi böyle?


        
  
Başlangıç bölümü 13+'dır.


Devam edecek...

2 yorum:

  1. Korkunç değil ben 10 yaşımdayım hiç korkmadım

    YanıtlaSil
  2. hiç korkamadım sadece bazı resimler ürkütücü.

    YanıtlaSil