Penguen Serüvenleri: Rockopper'ın Gizemli Adası

Gönderen Adsız

http://media2.clubpenguin.com/community_media/images/wallpapers/28_lrg-768.jpg
Bir gün Oreo çok erken kalkmıştı. Biliyorsunuz Club Penguin Adasında her zaman kar ve buzlar olur. Çünkü penguenler kutuplarda yaşayabilirle yalnızca. Bu sabah Oreo'nun aklına muhteşem bir fikir gelmişti. Bu fikir bu adadaki tüm karları ve buzları eritmekti. Ama eritirse kendiside yaşayamazdı. Bir şeyler düşünmeliydi hemen. 1-2 saat sonra aklına süper bir fikir gelmişti. Oreo muhteşem bir dahi idi. Her şeye çözüm üretebilirdi. Gary her zaman Oreo'nun kendi tarafında olmasını istemiştir. Neyse Oreo kendisine öyle bir kostüm tasarlamıştı ki. Nerede olursa olsun onun içinde yaşayabilirdi. O kostümü giydikten sonra şu dahiyane planını harekete geçirmeye başladı. Ama ilk önce bir kar makinesine ihtiyacı vardı. Bu makine ise yalnızca Herbert'ın evinde vardı. Bu makineyi kolaylıkla alabileceğini düşündü. Herbert ona ne yapabilirdi ki!
Oreo düşündü taşındı ve Herbert'ın evine girmek için iyi bir plan buldu. İyi gibi davranıp iyilerin arasına karışacaktı. Gerisini okuyup da öğrenin...
En önce Yesil Z'nin evine geldi. Yesil Z direk ona saldırdı. Ama sonra Oreo bir şekilde onu kandırdı ve arkadaşlarına her şeyi anlatmasını söyledi. Yesil Z tanıdığı herkes'e durumu anlattı. Herkes buna çok sevindi. Gary en çok sevinen oldu. Çünkü o çok zeki birisiydi. Ve artık kendi tarafındaydı. Bu haber kısa sürede herkesin kulağına gitti. Oreo bir kaç saat bekledi. Sonra aniden kapı çaldı. Gelen Alper2002 idi. Alper2002:
- Sana bir şey söylemeliyim.
Oreo:
- Ne söyleyeceksin?
Alper2002:
- Immmm.... Şey... Nereden başlasam bilmiyorum.
Oreo gülümsedi. Çünkü planı doğru gidiyordu. Sonunda kendisine aşık olan birisi çıkıp gelmişti. Biraz konuştular. Alper2002 sonunda itiraf etti. Ne dediğini anlamışsınızdır. Sonra Oreo ondan bir kar makinesi isteyince Alper2002 hayır diyemedi tabikide. Sonra Gary'yi Herbert'ın evine sokmaya ikna etti. Gary Herbert ile uğraşırken Alper2002 Herbert'ın kar makinesini aldı ve Oreo'ya götürdü. Sonra Oreo kötü kötü güldü. Ve:
- Seni ahmak! Nasıl da inandın! Bana bu makineyi getirdiğin için teşekkürler....
Alper2002.
- Ama... Ama...
dedi. Ve hemen oradan ayrıldı. Gary'ye bütün her şeyi anlattı. Oreo ise planını gerçekleştirmeye başlamıştı.Kar makinesinin ayarlarını tersine çevirdi ve adaya yansıttı. Böylece Ada yavaş yavaş erimeye başlamıştı. Kendisinin koruyucu giysisi olduğu için şanslıydı. Adadaki bütün penguenler yavaş yavaş nefes alamamaya başladılar. Herkes gemilere binip adadan uzaklaşmaya başlamıştı. Bir kişi hariç. Klutzy! O karadada yaşayabilirdi. Herkesi kurtarmak yalnızca ona kalmıştı. Rockhopper geminin kaptanı olarak herkesi kendi adasına götürüyordu. Oreo çok mutluydu. Ama tek başına adada ne yapabilirdi ki!

Devam Edecek...

11 yorum:

  1. HAAHAH DR. SPHENİS LİSEYE GEÇİYOR ALPER BEMLE AYNI YAŞTA OGHA SİZE :d YESİLZ SEN KAÇ YASINDASIN

    YanıtlaSil
  2. ya lütfen kimse bana aşık olmasın rahat bırakın beni hikayenizde olmayayım lütfen

    YanıtlaSil
  3. RAHAT BIRAK BENİ.

    YanıtlaSil
  4. ELALEMİN GÜLME MALZEMESİ OLDUM SAYENDE MUTLU MUSUN???

    YanıtlaSil
  5. ben ordaki aşk kısmını sevmedim eğer aşk olacaksa yapay karakterlerde olmalı yoksa gerçek dünyada insanı aşağılıyor...onun dışında çok kötü birşey yok

    YanıtlaSil
  6. candan haklısın aynen öyle ve ayrıca kötü karakter olmak da istemiyorum

    YanıtlaSil
  7. boşver...ben senin iyi olduğun bir hikaye yazarım :D

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler candan bir sonraki hikayemde sen de olcaksın zaten :D

    YanıtlaSil
  9. dr sphenis yaşını bilmiyodum pardon zaten senin yerine bi erkeği soktum ama hikayemde kız olarak geçiyo bu daha iyi. inşallah o kişi hikayemi okumaz

    YanıtlaSil
  10. :D biliyorum parti bölümünde vardı oreo...ama o türkçe bilmezki çeviride doğru düzgün çevirmiyor xD

    YanıtlaSil